30.11.11

Kraamcadeautje voor kleine Stan

Er is weer een neefje geboren. Het kersverse zoontje van mijn nicht. Omdat ik nog snel een kraamcadeautje wou maken heb ik de overbekende spuuglappen gemaakt en een daarbij horende hobo sack. Allemaal snel klaar dus dat viel mee. Had wel weer wat last met de rondingen, alé om ze goed te krijgen tijdens het strijken eigenlijk, had het allemaal ingeknipt maar na het keren en strijken, zucht, slechte rondingen dus, maar ik leer het (hopelijk) ooit nog. Blijven oefenen... Maar ach. Zo kan je nog zien dat het zelf gemaakt is. Troost ik me zelf dan maar. ;-)



























En deze lappen liggen klaar voor het volgende project. En dit zou woensdag toch wel klaar moeten zijn.




3 opmerkingen:

  1. Dat staat hier ook op het lijstje!!Ben benieuwd wat je met die stofjes gaat maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk, mooi pakketje!
    Ben benieuwd naar wat je maken zal...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voila, weer iemand content! Heeeeeel curieus wat je met die superstofjes zal creëren. Ik wacht vol spanning!!

    BeantwoordenVerwijderen