5.9.11

Boleo in de maak

Een tijdje geleden bestelde ik het alom gekende boleo patroon van de toffe madam eloleo via van katoen. 
Ik koos een stofke en begon er met volle moed aan. 
MAAR mijn naaimachine besliste er anders over.
Er zijn een paar stiksels die iedereen kan zien en net die stiksels zijn absoluut niet goed. Losse lusjes enz..... Heb het al zo vaak los gedaan, en wat proeflapkes gestikt. Dan lijkt het weer in orde, tot dat het voor echt is, en lap LOSSE STIKSELS. Ne mens zou voor minder gefrustreerd raken. 

Hieronder zie je al de schouderband. (De groene kleur moet ik wel nog strijken zo te zien) 



1 stuk dat al af is (maar nog overduidelijk niet gestreken). Even de andere kleur er los onder gelegd om al een beetje te zien hoe het gaat worden. Dat geribbel aan de cirkel gaat nog wel weg als ik er eens een strijkijzer over laat gaan. Maar met die losse stiksels had ik daar even geen zin in. 



Nog even de andere kant (ook niet gestreken)



Hou u klaar voor de losse stiksels. Echt om buikpijn van te krijgen.



Dit is dus de bovenkant van mijn stiksels en ge ziet duidelijk dat mijn onderste draad boven komt piepen. En dat is niet de bedoeling. 


En deze laatste is dus echt de ergste. Het gaat hier dus ook over de onderkant van mijn stof. heb al van alles geprobeerd om het op te lossen. Maar helaas. Ik zal naar de profs moeten gaan en vragen of ze me kunnen helpen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten