1.9.11

1 september 2011

OK, zoonlief is goed vertrokken op school dus even tijd vrij voor mij. Het huishouden schuiven we aan de kant en we gaan eens iets leuks doen. 
Dus sprong ik op de fiets om eens bij julija's te gaan kijken naar de stofkes. Waauwwww... Maar o, zo moeilijk om te kiezen. Dus kwam ik met 1 stofke naar huis en met heel veel spijt van stofkes die ik had laten liggen. 




















Ik kocht dus een stofke in de zak en geen kat!
En ik ga zeker eens terug naar julija's....

Voor de buren heb ik vlug een paar lavendel zakskes in elkaar genaaid. Let a.u.b. niet op de losse stiksels, mijn naaimachine doet nog al moeilijk en ik krijg het maar niet opgelost. 














Voor het nichtje heb ik een echte madammentas gemaakt. AlĂ© was er gisteren al wel aan begonnen. 




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten