24.9.11

Blij, blij, blij....

Tja, mijn lief oud (alé zo oud was hij nu ook weer niet) naaimachientje bleek niet straf genoeg voor al de dingen die ik er mee wou doen. Wat toch wel voor heel wat frustraties zorgde. Zoals een boleo die maar niet af geraakt bijvoorbeeld.
Man lief kon het ook niet meer aanzien en liet zijn goed hart eens zien. Ik mocht uitkijken naar een nieuw machientje. Joehoee.......
Dat is maar een woord natuurlijk. Heb het www afgeschuimd, folderkes bekeken, raad gevraagd aan Marie B.  En die laatste belde me net op het juiste moment. 
En de keuze ging naar..............

 












 

Amai, is me dat een verschil met mijn singerke. Ge hebt zelfs de pedaal niet meer nodig (is wel wat wennen hoor) hij zit er wel nog bij maar het kan ook met een duwtje op de knop. Ook heel wat leuke sierstiksels, een naald die ge kunt plaatsen waar ge maar wilt en nog vele andere opties die ik nog moet leren kennen. 














 

Zie mijn singerke daar eens aan de kant staan. Toch een beetje zielig. Ga hem ook niet onmiddellijk wegdoen. Kan er nog geen afscheid van nemen. 

Voila, mijn Brotherke staat de blinken op zijn nieuwe plaats. 

 












 

En dan zal ik maar ineens mijn naaikamertje laten zien. Waar ik toch o, zooo blij mee ben. 
Op de kast links ligt nog een verlengtafel voor aan de Brother. Heb ik er gratis en voor niks bij gekregen. Wel leuk!! 



































 



Enne..... ook een ideale plaats om naar de mensen buiten te gluren.....;-)

1 opmerking: