4.3.13

Juffen stempels!

Neefje Joren wil graag op het einde van het schooljaar zijn juffen een kadooke geven. 
Dus vroeg hij lief aan mij (alé, zijn mama eigenlijk) of ik voor zijn juffen stempels wou maken. 

Natuurlijk wil ik dat doen, graag zelfs. 
Zeker omdat ik nog een zee van tijd heb.

Door die zee van tijd kreeg ik nog meer zin om er aan te beginnen. 
Ze zijn al klaar se.
Zalig gevoel zo lekker op tijd alles klaar hebben.

Ik heb er dan ook nog een zakske bij gemaakt. 
Anders is dat toch maar kaal om af te geven.
Zo kon ik toch nog even mijn naaimachientje inzetten ;-)

En dan ga ik nu beginnen aan een leeskussen voor Joren. 





9 opmerkingen:

  1. Leuk! Vraagje: stempel jij met speciale stoffen inkt op die zakjes? Of gewoon met stempelinkt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier heb ik gewoon stempelinkt gebruikt. Omdat dit toch niet veel gewassen gaat worden. Alé, dat hoop ik toch.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Gewoon mdf dat we nog hadden liggen. En meneer boontje heeft dat voor mij op maat gemaakt. Handig he. Met de gommen van de hema.

      Verwijderen
  3. mooi gedaan:de stempels en de zakjes.
    Blijft voor mij een misterie hoe jullie zulke mooie stempels maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo mooi die stempels, ik zie zo overal opduiken en het word tijd dat ik dat ook eens ga leren!Tasjes ook leuk, juffen gaan blij worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gij zijt een super-tante....wilt gij ook tante van mijn kinders zijn?
    :)

    BeantwoordenVerwijderen