19.8.12

Dank je wel Louise!!!!!

Omdat ons buurmeisje de beste dierenoppas is tijdens onze vakantie. Mag ze toch wel in de bloemetjes gezet worden.

Ze heeft 2 weken onze diertjes in de watten gelegd. Echt waar, die doet dat super goed!!!!
We hebben 4 cavia's in een cavia flat (3 verdiepingen) en ik kan u verzekeren, het kuisen van een cavia kot is toch wel veel werk hoor. Maar het zijn zo een lieve diertjes........ 
Ons buurmeisje verwend die caafjes zo geweldig goed, dat we met een gerust hart op vakantie kunnen gaan. En dan zijn er ook nog de 2 poezen. Awel, ons kleinste poes, van 4 maanden, zag er precies beter uit dan voor we vertrokken. Een super mooie vacht heeft ze gekregen en blinken dat die doet.... 
Moet haar eens vragen welke shampoo ze heeft gebruikt ;-)

Als bedankske heb ik dan (tijdens mijn vakantie) van alles gemaakt. 
Een buttercup tasje, een clutch, een maandverbandzakje, een lavendelkussentje, een bloemenbroch met magneet achteraan, zodat ge het overal aan kunt hangen zonder gaatjes te maken. Super handig.
En een kaartje (heb me eens laten gaan met tape) ;-) Alleen op die D moet ik nog eens oefenen ;-)

Nogmaals dank je wel Louise.........

















bloemenbroch met magneet (rood met witte stippen met magneet)

1 opmerking:

  1. Leuk om met zo'n gerust hart op vakantie te kunnen vertrekken ! Het buurmeisje zal dat zeker nog willen doen, met zo'n mooie cadeautjes !

    BeantwoordenVerwijderen