31.7.12

Een uilenkussen

Een goeie vriend van zoonlief en ook buurjongen ging voor een maand op vakantie. Dus een maand lang zullen we hem moeten missen. Het is een heel leuke jongen die vaak komt spelen.
Hij is ook altijd even enthousiast over wat ik maak en stelt altijd heel leuke vragen. En tijdens onze crea babbeltjes, geeft hij mij zonder dat hij het zelf weet altijd weer nieuwe ideeën en inspiratie.
En omdat we hem nu een maand moeten missen vond ik dat ik voor hem iets moest maken. Hij was zo enthousiast geweest over het uilenknuffeltje dat ik voor mijn collega had gemaakt, dat ik voor hem zo een kussentje heb gemaakt. Ideaal voor de lange autoritten en als kussentje in de tent. 
En natuurlijk was hij dol blij en ik ook natuurlijk. 
En na de vakantie gaan we weer leuke crea dingen verzinnen ;-))


Ons Lisa wou er eigenlijk ook eentje ;-)

3 opmerkingen: